IsLaM iTu MuDah NaMun BukAn BaGi yANg mEmuDaHkaNya MaLah IsLaM ItU PeLenGkaP nAmuN BUkAn MiLik YaNg TiDak MenGaMaLkanNyA



Wednesday, November 7, 2012

Wanita lemahnya aurat, Lelaki lemahnya shahwat..



♀ Wαnitα kelemαhαnnyα pαdα AURAT..
♂ Lelαki kelemαhαnnyα pαdα SYAHWAT..

►Mαkα bαgi ώαnitα tidαk boleh berkαtα :
"Lelaki yάng sαlαh kαrenα merekα tidαk mαmpu menjαgα SYAHWAT"..

►Sedαngkαn Wαnitα sendiri yang lαlαi dαlαm menjαgα AURAT..
Wαnitα yάng HEBAT αdαlαh Wαnitα yάng tαbαh istiqomαh menjαgα AURAT..

►Lelαki yάng HEBAT αdαlαh Lelaki yάng sαbαr menαhαn kehendαk SYAHWAT..

♥ Wαnitα & Lelαki yάng HEBAT αdαlαh yάng sαmα² teguh memuliαkαn SYARI'AT·····

- copy paste from fb quote 

tahniah for those yang dah berkahwen sebab at least walau dulu pernah bercouple, sempat kamu bertaubat dengan dosa2 lalu.. niway, sesiapa yang belum bertaubat sila berbuat demikian kerana bagi sesiapa yang tiadak tahu.. couple hukumnya haram..

for those yang dah kahwen, tapi masih tak menutup aurat and yg lelaki still meninjau2.. harap sedarlah.. hidup sementara ni jangan di entengkan.. isteri! kau tunjukkanlah auratmu sesuka hatimu pada suamimu.. suami! kau lihat lah isterimu sepuas-puasnya.. yang di luar tu hanya nafsu dan dikuatka oleh syaitan saja.. ada yang halal bagi kalian, mengapa yang haram masih menjadi pujaan? 

suami! jangan kau biar isterimu itu dedah sesuka hatinya.. dayuskah engkau? isteri.. kau jangan salahkan suamimu, sebab dia memang suka tengok yang seksi2 je.. kat luar pon same.. sory too say this.. terpulang kalian.. buatlah sesuka hatimu hingga masa perhitungan tiba nanti..

niway, ni peringatan cuma.. semua orang bisa berubah.. dan cuma sempat atau tidak je.. tapi, walau kita pilih buat baik macam mane pon, seluruh isi bumi pon masih tak layak kita masuk syurga.. hanya rahmat Allah kita dapat memasukinya.. Ingat tu.. jadi pada sesiapa yang rasa diri tu dah banyak buat kebaikan dari orang lain.. mari kita bertaubat.. Allah sangat suka hamba yang bertaubat.. 

p/s- cari reda Allah.. reda manusia akan menyusul.. kejar akhirat, dunia akan mengikuti.. =)
selamat beramal ..

No comments: