IsLaM iTu MuDah NaMun BukAn BaGi yANg mEmuDaHkaNya MaLah IsLaM ItU PeLenGkaP nAmuN BUkAn MiLik YaNg TiDak MenGaMaLkanNyA



Saturday, July 21, 2012

Muslimah by Nazrey





Salam Ramadan.. permulaan 1 Ramadan yang penuh semangat dan keberkatan.. pada muslimah, saya nak tujukan lagu pada anda.. selamat menghayati lirik.. lagu boleh search sendiri.. =)











Lagu yang baik untuk didengar dan dihayati.. muslimah ialah semua wanita islam yang tercipta dengan sangat indah, cantik, ayu dan sopan santunnya.. yang paling utama mentaati Allah, rasul dan suaminya.. ayuh wanita, jadi baik tak rugi.. lupakan khayalan dunia yang sementara.. biarlah dunia ini bagai penjara bagi kita, sesungguhnya itu lebih baik jika kamu mengetahuinya..


Ruginya jika kita hanyut di bumi Allah yang sangat fana ni.. ayuh, belum terlambat! sudah sampai masanya.. bersuka ria tiada sudahnya, hingga Allah seru 'sampai sudah waktunya kamu pulang'..marilah berubah, selagi nyawa belum sampai di kerongkong.. kita masih sempat wahai muslimah..


Ingat lah wahai muslimah.. wanita yang hebat bukan wanita yang dapat merundum iman jejaka, tapi wanita yang boleh membuatkan jejaka bertambah imannya untuk mendapatkan kamu.. bukankah itu jauh lebih baik? 

No comments: