IsLaM iTu MuDah NaMun BukAn BaGi yANg mEmuDaHkaNya MaLah IsLaM ItU PeLenGkaP nAmuN BUkAn MiLik YaNg TiDak MenGaMaLkanNyA



Monday, January 2, 2012

my journey on weekend..


Saya perlu melalui ini semua.. banjir kot.. I feel sort of in the middle of the sea.. siap dengar bunyi hon lori tadi, memang sebiji macam bunyi kapal laut.. haha.. memang dashat la balik johor kali ni.. tengah dalam perjalanan balik usm pagi tadi, housemate telefon bagitaw rumah banjir.. huhu.. tadi haousemate bergotong-royong mengemas rumah.. and next, dah la dengan konfiden panggil patient pukul 9 pagi, tapi saya sampai pukul 10 pagi kot.. ish2..haha.. tak pe dah bgtaw patient, so tadi sampai same2 dengan patient.. semua ni demi gambar kat bawah ni.. uhuk2..


owh, siapakah jejaka ini.. muncul dalam hidupku, buat hati tak keruan.. rindu selalu.. siapakah????


senyum lak dia eh.. love you =)
 next time, abang pulak datang kelantan ye.. kali konsider awak nak exam.. haha.. miss you


demi si kenit ni jugak saya balik.. melekat bila jumpe saye.. rindu beby! aritu dia siap nangis lagi nak dengan kakak..hehe.. kakak? yup panggil saya kakak pulak beby nih.. panggil nenek dia mak.. lantak la beby.. janji beby stay comel.. nak dapat beby baru dah, sian dia.. saya balik sini, beby menangis, dia kata.. 'kakak tak bagi ikot' haha.. comelnye.. nanti kakak balik lagi ye beby..

No comments: